Asset Publisher
KOMUNIKAT - koronawirus
SPRZEDAŻ DETALICZNA W OKRESIE EPIDEMII KORONAWIRUSA
Tryb postępowania:
- Klient zainteresowany zakupem detalicznym kontaktuje się telefonicznie z osobą zajmująca się sprzedażą:
- drewnaJoanną Kowalczyk, tel. 500 111 686 lub z leśniczym (wykaz telefonów znajduje się na stornie internetowej nadleśnictwa),
- sadzonek Mateuszem Chowańskim 509 712 321 lub leśniczym Teresą Bekiewicz, tel. 508 011 615.
- Po uzgodnieniu ilości i rodzaju zamawianego surowca, leśniczy przekazuje telefonicznie dane dotyczące zakupu do osoby zajmującej się sprzedażą drewna w biurze Nadleśnictwa.
- Klient otrzymuje informację telefoniczną o kwocie do zapłaty.
Należności są przyjmowane jedynie bezgotówkowo w formie przelewu na rachunek bankowy Nadleśnictwa Waliły:
- BNP Paribas S.A. O/ Białystok 44 2030 0045 1110 0000 0072 8850;
- BS Białystok O/Gródek 49 8060 0004 0390 0651 2000 0010.
Tytuł przelewu: za drewno w detalu, imię i nazwisko oraz adres kupującego drewno. Za dzień dokonania zapłaty uznaje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Nadleśnictwa Waliły.
- Nadleśnictwo wystawia fakturę tradycyjną której odbiór następuje po uzgodnieniu z leśniczym lub elektroniczną (przesyłana na wskazany adres e-mail). Po otrzymaniu dokumentu kupujący uzgadnia wywóz drewna z lasu.
Zasady funkcjonowania Nadleśnictwa w okresie wprowadzonej pandemii koronawirusa.
(Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywoływanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. 2020 poz. 374))
- Nadleśnictwo Waliły realizuje wszystkie swoje zadania w pełnym wymiarze.
- Zastępca nadleśniczego, główny księgowy, sekretarz świadczą pracę na miejscu lub zdalnie w zależności od potrzeb.
- Straż leśna oraz inżynierowie nadzoru świadczą pracę bez zmian wykonując obowiązki zgodnie ze swoim zakresem.
- Pracownicy terenowi świadczą prace na zasadach niezmienionych.
- Wszyscy pracownicy wykonują swoje obowiązki z zachowaniem następujących zasad:
a) w kontaktach z pracownikami wykonującymi prace leśne, ludźmi odbierającymi drewno z lasu, petentami w biurze nadleśnictwa utrzymanie dystansu minimum 1m
b) Częste mycie rąk.
c) kontaktowania się ze sobą w pierwszej kolejności telefonicznie, mailowo
d) Zobowiązuje się wszystkich pracowników do codziennego sprawdzania poczty elektronicznej.
d) przyjazd do biur nadleśnictwa należy uzgodnić telefonicznie.
- Leśniczowie lub podleśniczowie przyjeżdżają do biura tylko w przypadku dostarczenia dokumentów w terminach, których rozliczenie ustalone jest odpowiednimi zarządzeniami.
- Tryb sprzedaży detalicznej.
- Klient zainteresowany zakupem detalicznym kontaktuje się telefonicznie z osobą zajmująca się sprzedażą:
- drewnaJoanną Kowalczyk, tel. 500 111 686 lub z leśniczym (wykaz telefonów znajduje się na stornie internetowej nadleśnictwa),
- sadzonek Mateuszem Chowańskim 509 712 321 lub leśniczym Teresą Bekiewicz, tel. 508 011 615.
- Po uzgodnieniu ilości i rodzaju zamawianego surowca, leśniczy przekazuje telefonicznie dane dotyczące zakupu do osoby zajmującej się sprzedażą drewna w biurze Nadleśnictwa.
Klient otrzymuje informację telefoniczną o kwocie do zapłaty. Należności są przyjmowane jedynie bezgotówkowow formie przelewu na rachunek bankowy Nadleśnictwa Waliły:
- BNP Paribas S.A. O/ Białystok 44 2030 0045 1110 0000 0072 8850;
- BS Białystok O/Gródek 49 8060 0004 0390 0651 2000 0010.
Tytuł przelewu: za drewno w detalu, imię i nazwisko oraz adres kupującego drewno. Za dzień dokonania zapłaty uznaje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Nadleśnictwa Waliły.
- Nadleśnictwo wystawia fakturę tradycyjną której odbiór następuje po uzgodnieniu z leśniczym lub elektroniczną (przesyłana na wskazany adres e-mail). Po otrzymaniu dokumentu kupujący uzgadnia wywóz drewna z lasu.
- Aby przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych zwanych COVID-19 kancelaria leśnictwa powinna być czynna w ograniczonym stopniu tzn:
- Ograniczyć do minimum bezpośredni kontakt z ludźmi.
- Jeżeli zaistnieje konieczność spotkania z klientem w kancelarii należy miejsce np. wymiany dokumentów zorganizować w przy wejściu (korytarz). Obowiązuje zakaz wprowadzania osób trzecich do pomieszczeń służbowych kancelarii.
- Nie prowadzimy sprzedaży drewna w kancelarii leśnictwa.
- Odkażać klamki środkiem dezynfekcyjnym.
- Pracownicy biura mogą świadczyć pracę zdalnie na polecenie Nadleśniczego. Opinię do realizacji pracy zdalnie wydaje bezpośredni przełożony, który odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie działu nadleśnictwa.
- Przy pracy zdalnej komunikacja odbywa się telefonicznie i mailowo.
- Wszystkie wymagane odpowiedzi na pisma przesyłane są do sekretariatu walily@bialystok.lasy.gov.pl oraz do bezpośrednich przełożonych.
- W przypadku potrzeby realizacji swoich obowiązków w biurze z wykorzystaniem dokumentacji znajdującej się na miejscu należy termin przyjazdu uzgodnić z przełożonym.
- Na polecenie przełożonego osoby pracujące zdalnie mają obowiązek przyjechać do biura Nadleśnictwa w celu uporządkowania dokumentacji w wersji papierowej.
- Osoba pracująca zdalnie potwierdza codziennie swoją obecność w pracy wysyłając mail do swojego przełożonego o godzinie 7.00.
- Biuro Nadleśnictwa zostaje zamknięte dla interesantów. W biurze Nadleśnictwa przy wejściu wyznacza się miejsce podawcze do przekazywania dokumentów przez leśniczych, podleśniczych lub umówionych telefonicznie petentów.
- W celu sprawnego funkcjonowania sprzedaży drewna na umowy pracownik księgowości przesyła do działu marketingu codziennie rano i w południe informację o wpłatach na konto wykonanych przez kontrahentów.
- Jeśli któryś z pracowników nadleśnictwa, zachoruje na koronawirusa lub zauważy objawy, to należy o tym fakcie natychmiast powiadomić, telefonicznie lub e-mailowo, bezpośredniego przełożonego.
- Godziny pracy biura pozostają niezmienne to znaczy 7 – 15.
- Powyższe zasady obowiązują od dnia 16 marca 2020 do odwołania.