Aktualności Aktualności

KOMUNIKAT - koronawirus

SPRZEDAŻ DETALICZNA W OKRESIE EPIDEMII KORONAWIRUSA

Tryb postępowania:

  1. Klient zainteresowany zakupem detalicznym kontaktuje się telefonicznie z osobą zajmująca się sprzedażą:

- drewnaJoanną Kowalczyk, tel. 500 111 686 lub z leśniczym (wykaz telefonów znajduje się na stornie internetowej nadleśnictwa),

- sadzonek Mateuszem Chowańskim 509 712 321 lub leśniczym Teresą Bekiewicz, tel. 508 011 615.

  1. Po uzgodnieniu ilości i rodzaju zamawianego surowca, leśniczy przekazuje telefonicznie dane dotyczące zakupu do osoby zajmującej się sprzedażą drewna w biurze Nadleśnictwa.
  2. Klient otrzymuje informację telefoniczną o kwocie do zapłaty.

Należności są przyjmowane jedynie bezgotówkowo w formie przelewu na rachunek bankowy Nadleśnictwa Waliły:

- BNP Paribas S.A. O/ Białystok 44 2030 0045 1110 0000 0072 8850;

- BS Białystok O/Gródek 49 8060 0004 0390 0651 2000 0010.
Tytuł przelewu: za drewno w detalu, imię i nazwisko oraz adres kupującego drewno. Za dzień dokonania zapłaty uznaje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Nadleśnictwa Waliły.

  1. Nadleśnictwo wystawia fakturę tradycyjną której odbiór następuje po uzgodnieniu z leśniczym lub elektroniczną (przesyłana na wskazany adres e-mail). Po otrzymaniu dokumentu kupujący uzgadnia wywóz drewna z lasu.

 

Zasady funkcjonowania Nadleśnictwa w okresie wprowadzonej pandemii koronawirusa.

(Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywoływanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. 2020 poz. 374))

  1. Nadleśnictwo Waliły realizuje wszystkie swoje zadania w pełnym wymiarze.
  2. Zastępca nadleśniczego, główny księgowy, sekretarz świadczą pracę na miejscu lub zdalnie w zależności od potrzeb.
  3. Straż leśna oraz inżynierowie nadzoru świadczą pracę bez zmian wykonując obowiązki zgodnie ze swoim zakresem.
  4. Pracownicy terenowi świadczą prace na zasadach niezmienionych.
  5. Wszyscy pracownicy wykonują swoje obowiązki z zachowaniem następujących zasad:

a) w kontaktach z pracownikami wykonującymi prace leśne, ludźmi odbierającymi drewno z lasu, petentami w biurze nadleśnictwa utrzymanie dystansu minimum 1m

b) Częste mycie rąk.

c) kontaktowania się ze sobą w pierwszej kolejności telefonicznie, mailowo

d) Zobowiązuje się wszystkich pracowników do codziennego sprawdzania poczty elektronicznej.

d) przyjazd do biur nadleśnictwa należy uzgodnić telefonicznie.

  1. Leśniczowie lub podleśniczowie przyjeżdżają do biura tylko w przypadku dostarczenia dokumentów w terminach, których rozliczenie ustalone jest odpowiednimi zarządzeniami.
  2. Tryb sprzedaży detalicznej.
    1. Klient zainteresowany zakupem detalicznym kontaktuje się telefonicznie z osobą zajmująca się sprzedażą:

- drewnaJoanną Kowalczyk, tel. 500 111 686 lub z leśniczym (wykaz telefonów znajduje się na stornie internetowej nadleśnictwa),

- sadzonek Mateuszem Chowańskim 509 712 321 lub leśniczym Teresą Bekiewicz, tel. 508 011 615.

  1. Po uzgodnieniu ilości i rodzaju zamawianego surowca, leśniczy przekazuje telefonicznie dane dotyczące zakupu do osoby zajmującej się sprzedażą drewna w biurze Nadleśnictwa.

Klient otrzymuje informację telefoniczną o kwocie do zapłaty. Należności są przyjmowane jedynie bezgotówkowow formie przelewu na rachunek bankowy Nadleśnictwa Waliły:

- BNP Paribas S.A. O/ Białystok 44 2030 0045 1110 0000 0072 8850;

- BS Białystok O/Gródek 49 8060 0004 0390 0651 2000 0010.
Tytuł przelewu: za drewno w detalu, imię i nazwisko oraz adres kupującego drewno. Za dzień dokonania zapłaty uznaje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Nadleśnictwa Waliły.

  1. Nadleśnictwo wystawia fakturę tradycyjną której odbiór następuje po uzgodnieniu z leśniczym lub elektroniczną (przesyłana na wskazany adres e-mail). Po otrzymaniu dokumentu kupujący uzgadnia wywóz drewna z lasu.

 

  1. Aby przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych zwanych COVID-19 kancelaria leśnictwa powinna być czynna w ograniczonym stopniu tzn:
  1. Ograniczyć do minimum bezpośredni kontakt z ludźmi.
  2. Jeżeli zaistnieje konieczność spotkania z klientem w kancelarii należy miejsce np. wymiany dokumentów zorganizować w przy wejściu (korytarz). Obowiązuje zakaz wprowadzania osób trzecich do pomieszczeń służbowych kancelarii.
  3. Nie prowadzimy sprzedaży drewna w kancelarii leśnictwa.
  4. Odkażać klamki środkiem dezynfekcyjnym.

 

  1. Pracownicy biura mogą świadczyć pracę zdalnie na polecenie Nadleśniczego. Opinię do realizacji pracy zdalnie wydaje bezpośredni przełożony, który odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie działu nadleśnictwa.
  2. Przy pracy zdalnej komunikacja odbywa się telefonicznie i mailowo.
  1. Wszystkie wymagane odpowiedzi na pisma przesyłane są do sekretariatu walily@bialystok.lasy.gov.pl oraz do bezpośrednich przełożonych.
  2. W przypadku potrzeby realizacji swoich obowiązków w biurze z wykorzystaniem dokumentacji znajdującej się na miejscu należy termin przyjazdu uzgodnić z przełożonym.
  3. Na polecenie przełożonego osoby pracujące zdalnie mają obowiązek przyjechać do biura Nadleśnictwa w celu uporządkowania dokumentacji w wersji papierowej.
  4. Osoba pracująca zdalnie potwierdza codziennie swoją obecność w pracy wysyłając mail do swojego przełożonego o godzinie 7.00.
  1. Biuro Nadleśnictwa zostaje zamknięte dla interesantów. W biurze Nadleśnictwa przy wejściu wyznacza się miejsce podawcze do przekazywania dokumentów przez leśniczych, podleśniczych lub umówionych telefonicznie petentów.
  2. W celu sprawnego funkcjonowania sprzedaży drewna na umowy pracownik księgowości przesyła do działu marketingu codziennie rano i w południe informację o wpłatach na konto wykonanych przez kontrahentów.
  3. Jeśli któryś z pracowników nadleśnictwa, zachoruje na koronawirusa lub zauważy objawy, to należy o tym fakcie natychmiast powiadomić, telefonicznie lub e-mailowo, bezpośredniego przełożonego.
  4. Godziny pracy biura pozostają niezmienne to znaczy 7 – 15.
  5. Powyższe zasady obowiązują od dnia 16 marca 2020 do odwołania.